Etiketter

lördag 5 september 2009

Honeymoon.....

Imorgon vid den här tiden så sitter vi på planet till Barcelona....ihh!
Nu är vi hos kära mor och umgås lite innan vi åker.
Idag har jag mest tagit det lugnt och fått min lilla förkylning att ge vika lite grann,
vill inte sitta på planet helt febrig och snorig.
Lyxade till det med lite näs-spray när vi var till apoteket,
om man bara kan andas så känns livet plötsligt mycket enklare!


Min kära man ska skämma bort mig lite idag genom att laga lite god mat
medans jag tar ett bad, skön start på smekmånaden!
Han ska även spela med sitt ena band när vi är i Spanien,
så det blir nog en kul första vecka, sol, bad,
vänner,bra musik och en god frukt drink i handen!
Sen blir det Barcelona i 1,5 vecka,
får se vad vi hittar på där.
Lite vintage affärer hoppas jag på!!
Får se om jag hittar nått litet Internet-café som jag kan blogga från under resans gång, annars syns vi här den 24 sep!!
Ha en bra september alla glada!!
Pöss på er!
(min kära mans band är det som står längst ner)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar