Etiketter

onsdag 13 januari 2010

Bal på slottet....

Jag ska måla hela världen lilla mamma....la la la!

Ja idag har jag målat lite fönsterfoder i huset, allt var i trä så jag ville få det lite ljusare.
Nu ska det bara stykas en gång till så är det klart sen.
Signe har sprungit och busat runt mig hela tiden,
fick se till att hon inte doppade svansen i färgen...puh!

Snart ska jag förbereda lite middag tills kära mannen kommer hem.
Jag har kommit in en sån där period där all mat är trist.
Inget man har hemma ser gott ut eller triggar smaklökarna det minsta, inte så kul!
Men äta måste man ju,men vore roligare med lite smak.
Idag är jag sugen på panerad fisk med hemmagjord currysås och
kokt potatis, och småärtor på burk...
och har vi något av detta i kylen...?? Öh...nej!

Ja, ja...vad vore en bal på slottet.....

Tråkig....

Och alldeles, alldeles underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar