Etiketter

tisdag 24 augusti 2010

Glittrande glad!

Godförmiddag på er
alla glada!
Nu sitter jag med min kaffekopp i handen och tittar ute genom mitt fönster
och konstaterar att regnet det bara öser ner,
men vad gör väl det egentligen?
Tänk så bra jag har det egentligen:
Jag behöver inte vara ute idag, jag har möjligheten att bara sitta inne i mitt lilla hus
och njuta och se hur mina blommor äntligen får det vatten
som dom behövt hela sommaren.
Idag ska jag börja sy mina vinröda "Dungarees" som jag köpte tyg till i söndags,
sen ska jag faktist sätta mig och sjunga lite,
det var alldeles för länge sen...VILL VILL VILL !!
.
Ta vara på dagen!Lite inspiration!

3 kommentarer:

  1. SJUNGA vill jag också!!!!! Lyssnade på 'Cookies n' Beans' i söndags här i Ekebyladan....Så SJUKT duktiga tjejer! Jag vill OCKSÅ kunna sjunga som de...Älskar deras sound! PUSS! <3
    Lotta Norman

    SvaraRadera
  2. Ja dom är riktigt bra, och spralliga. Slutade du med sånglektionerna? Puss!

    SvaraRadera
  3. Det blir ju knasigt när man jobbar så olika tider...Det var ganska ofta jag var tvungen att skippa sånglektionerna för jobbets skull,så jag fortsatte inte...Riktigt tråkigt att inte kunna fortsätta för det var bland det roligaste jag gjort :)

    Lotta

    SvaraRadera