Etiketter

söndag 7 november 2010

Kan livet nånsin bli bättre än så här...

Godmorgon alla glada, ja alla ni andra också.
Idag är det äntligen söndag och jag får träffa mitt hjärta igen, så skönt!
Idag går det första stora flyttlasset till Hökarängen.
Mitt liv som Sthlm:are närmar sig med stora steg,
väntar bara på bekräftelsen av adressändringen,
sen så.
Det kändes givetvis konstigt
att packa ihop sina saker med Exmannen på plats
som var snäll och bjöd på kaffe,
det är aldrig lätt att göra sk. avslut men det har ändå gått bra.
Vi är bra vänner!
Nu börjar nästa kapitel,och för min del är det alltså nystart i Sthlm
med mitt hjärta och hans lilla dotter på snart 6 år
(om hon såg det här skulle hon givetvis säga - Jag är inte liten...! )
Och det känns jättebra!!
Tänk att få dela sitt liv med någon som kompleterar en
ända ut i fingerspetsarna, så underbart!!
Jag citerar en av Nisse´s bästa sånger enligt mig iallafall:
"Kan livet nånsin bli bättre än så här? "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar