Etiketter

onsdag 19 januari 2011

Strax avresa....


Ja nu är det inte många timmar kvar...är lite uppe i varv ska jag säga.
Lyckades dessutom få den där slängen av kräksjuka som resten av familjen fått,
så gårdagen spenderades illamående på ett tåg till uppsala
och sen på ett tåg från uppsala, med ca 50 min luft i Uppsala...
usch det var inte skoj!
Men det känns bättre idag.
Jag sov hela kvällen igår och idag har jag bara haft ont i kroppen, så jag håller tummarna.
Som jag nämnde ovan så reser vi till varmare breddgrader imorgon,och det ska bli så skönt!
Samtidigt så blir det något helt nytt.
Nytt land,annorlunda värme,en ny familj som man ska bo med och den
första resan med Hjärtat.
Spännande!
Bilder kommer framöver.
Hoppas ni alla får det bra dessa 2 veckor,
ta hand om er så hoppas jag att vi syns framöver!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar