Etiketter

torsdag 26 maj 2011

Gud hör bön...eller?

Ja kanske lite dramatisk rubrik men men...

1.Skulle handla igår,och det enda som var viktigt var: Toalettpapper....

Och kom jag hem med det??

-Nej, men sköljmedel och juice....?? Hallå!

2. Fick för mig att jag skulle baka kanelbullar idag,eftersom jag hade ALLT hemma,

så jag började glatt....men vart är nu pärlsockret??

Nej just ja, det tog slut förra gången.....Suck.

Ingen bil idag,cykeln har jag inte hämtat än och Hjärtat kommer inte hem på

många timmar....

Så, ska jag gå ner på byn 15 minuters promenad och köpa pärlsocker och toapapper,

eller inte?

Då knackar det på dörren,och det är våran grannfru som bara ville säga hej.

Jag tog mod och frågade om jag kunde få köpa lite pärlsocker av henne,

och hon var så snäll så jag tom fick lite av henne.

Så snällt!!


Dilemmat som uppstår nu är ju:

Ska jag gå ner på byn för att köpa toapapper bara??

Börjar packa upp några lådor,hittar en med toalett saker och vad ligger där i botten,

om inte en toa rulle!!

Jippie!


Idag känns som en bra dag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar