Etiketter

onsdag 6 juli 2011

Grönalund och frissan...

Igår var vi på Grönalund,och det verkligen värkte i mitt hjärta att inte få

åka en massa karuseller,och alla som känner mig vet ju att

jag ÄLSKAR karuseller!

Hjärtat spelade och jag sålde skivor, lite slitsamt i ryggen redan nu när man

böjer sig mycket,

hoppas det inte blir värre och värre längre in i graviditeten.

Positivt tänkande var det va?!



Idag har vi haft en slöar dag, med en lång tupplur mitt på dagen hela gänget i sängen.

Katterna njöt så av att vi båda var hemma.

Och ja,vem gör inte det....



Nu ska vi snart ta kväll, ska bara lotsa våra kära vänner från norrland

till ett bra övernattningstället för deras husvagnar inatt,

innan deras resa mot Västerås imorgon.


Ja just det, jag ska till frissan imorgon också ( MaElla ) ,

första gången sen förra juli.....hoppas på bra resultat nu trots hormoner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar