Etiketter

onsdag 24 augusti 2011

Bebis spark........

Lilla pyret har verkligen börjat visa vart han/hon bor nu,med många sparkar dagligen!

Idag kunde jag faktist se utanpå magen när det sparkade till.....riktigt coolt att se!!

Imorgon går vi in i v 21.

Igår var vi i storstaden och shoppade,vilket är SUPERTRIST

eftersom alla mamma-kläder är till för (ursäkta ordet) moderna pop-snören.....

Det fanns 2 sortes mamma-jeans i hela stan,tajta och utsvängda.....behöver jag säga mer??

Önskar mig så ett par hängselbyxor,får köpa ett par dyyyra tror jag!

Konstigt tycker jag, jag menar är inte vårat samhälle mixat av olika kulturer,

stilar och individer?

Måste alla passa in i en och samma mall bara för att vi har en växande mage?


Tillägnar även en hälsning till min Älskade Signe-bus,som snart ska flytta

med ex-mannen.....Älskar dig busan!

2 kommentarer:

  1. läser dina texter lite då o då....ingen som kommenterar? är du ensam?

    SvaraRadera
  2. ett tips,på tradera finns det massor av olika bra kläder, där finns det säkert mamma-hängselbyxa!

    SvaraRadera