Etiketter

fredag 27 januari 2012

Hej...

Här kommer en uppdatering utan en uppdatering,

ja så att säga att INGET nytt har hänt här hemma

,lika lite sömn som alltid,lika mycket skrik,iofs så har jag ondare i brösten och för mycket mjölk så det är ju nytt.

Förlåt om jag gnäller,men det här är inte kul alltså.

Jag vet att det hade kunnat varit värre och så och tänk positivt,

men det är inte så lätt när man är mitt uppe i det.

Jag har nu fått för mycket mjölk i brösten (speciellt det ena)

pga att jag får trösta han med bröstet hela nätterna.

Så nu är dom sprängfulla var 3:e timma och han får i sig ca 1/3 av det jag har....

Pratade med BVC och hon sa att jag skulle mjölka ur det ena bröstet lite när jag ger det andra och sen hoppa över att amma det bröstet varannan amning...hoppas det fungerar.

Har även ont i ryggen på ena sidan,eftersom det ena bröstet är tyngre än det andra,

då blir det svårt att bära omkring på lill-killen hela nätterna,men man måste ju.

För att gnälla lite extra så blir jag lämnad ensam hela dagarna nu i 3 dagar,

inte kul eller uppskattat från mitt håll på något sett!

TACK!

Så nu har jag gnällt färdigt för idag och hoppas det hjälpte att babbla ur sig lite!


Ps: Knut är jättesöt och jag ÄLSKAR honom mest av allt:Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar