Etiketter

torsdag 8 mars 2012

Android telefon.....

Ok, mina förra blogginlägg var kanske inte så intressanta....

men det är för att jag har skaffat en ny mobil....

en Android och jag förstår mig inte riktigt på den. (Läs:Hon är för gammal)

Men jag försöker och som sagt det gick att skriva rubrik,men inte mer....behöver man kanske en blogger app? Nån som vet?


Annars rullar dagarna så sakteliga på. Lill-Knuten skrattar och jollrar mycket nu,jättekul att få lite respons mellan varven och han är sååå söööt!

I helgen så kommer Knuts Morfar med käresta på besök för första gången, ska bli roligt!!

Nej nu ska jag öva med min Android istället för datan...hej hopp.

1 kommentar:

  1. Det kommer bli jätte bra när du lärt dig. Jag har me en android! och en app som heter blogger.

    Lycka till!

    SvaraRadera