Etiketter

tisdag 15 december 2009

Jag ser det snöar....

Inatt kom snön, och inte lite heller....ca: 2 decimeter!
Min kära man är överlycklig, men jag är nog lite mer skeptisk....
Det är fint att se på men jag fryser så lätt och har noll blodcirkulation i händer och fötter.
Jag funderar på att börja röka så att jag sen kan sluta
och få tillbaka blodcirkulationen...
vad tror ni??

I helgen var vi i Umeå, min kära man och hans band spelade där....
det var en jätte trevlig kväll men vi såg tyvärr inga renar.
Min kära man fick en välbehövd klippning av Söta Sarah på
"hennes" hårsalong inne i staden.
Närmare en hjärt-attack har jag nog aldrig varit.
Min kära man var överallt och tog på ALLT i salongen,
och då menar jag allt....
Han var som ett barn i en leksaksaffär.
Vi fick be honom sitta still hela tiden....
Det bästa var dock när han låg under tvätt-stolen,
bara för att konstatera
"- En sån här kan ju inte vara så svår att bygga! "

Tack Sara för ett JÄTTE bra jobb,
med både klippning och att du behöll lugnet, haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar