Etiketter

tisdag 8 december 2009

Lusseberget....


Mitt stora Lusseberg!



Idag har det varit Lussebak för hela slanten....
Jag hade lite Tunisisk Saffran kvar så jag slapp köpa nytt,
det är ju förskräckligt dyrt.
Jag använde elvisp med degkrokar istället för att knåda för hand och vilken
SKILLNAD det blev.
Degen blev jättefin och den jäste gudomligt bra, det ska jag alltid göra i fortsättningen.

Jag tog nyss en promenad runt "ägorna" och tittade på Fam Svan som var
ute och tvättade sig.
Nu är det bara två svanungar kvar, dom är fortfarande gråa
men lika stora som mamman och pappan.
Jag hade även en galen kissemiss som sprang runt mina fötter,
höll på att ramla ett dussin gånger.
Nu ska jag titta på Ghost Whisperer, jätte bra att det går i repris eftersom
jag missade hela förra säsongen....

1 kommentar:

  1. Såg ut att vara jättegoda lussebullar. / Jonna

    SvaraRadera