Etiketter

tisdag 4 maj 2010

33....

Idag har jag haft en "plockar" dag.
Vi var i stugan i helgen och hämtade lite möler och sånt,
så nu känns vårat hem äntligen som VÅRAT hem!
Det var som julafton när man öppnade alla lådor som varit stängda sen i juli förra året
kul, kul!
Så idag blev det lite iordning plock efter helgens inredning.
Vi var även hem till ett par kompisar som fick en liten flicka för några veckor sen,
och hon var ju så söt!!!
En liten flicka, med riktiga äppelkinder och starka lungor.
Ja blir det inte en trumpetare av henne så säg....


Igår var jag inne i stan och gjorde en bröllopsminkning, jag fick låna hyresvärdens
cykel så jag kunde åka till bussen och hej vad det gick ner för backarna,
och puh vad det var tungt uppför.....


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag bänka mig framför
tv:n och se på min nya favorit serie: "The Good wife"




Förresten, om 33 dagar så firar jag och min kära man 1 årig bröllopsdag!!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar