Etiketter

måndag 10 maj 2010

Morgon café...

Godmorgon på er alla!

Just nu sitter jag inne på Café fågelsången i Uppsala och

äter frukost med min kära laptop.

Jag var först in när dom öppnade, men nu börjar det ramla in lite folk,

vi är nog 7 personer här nu....=)

Jag ska sminka en brud idag som gifter sig senare i eftermiddag,därför fick jag åka

in med min kära man imorse.

Sen blir det att fixa nytt pass, man måste ju fixa sånt

när man gift sig och bytt namn och allt.

Hoppas jag inte ser ut som en förrymd fånge på den bilden som dom tar bara,

förra gången såg jag ut som Sirius Black i Harry Potter filmerna.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig start på dagen. Jobbar du som Make-up artist??

    SvaraRadera
  2. Hej hej. Ja det var riktigt mysigt faktist. Jepp, är Makeup Artist, men jobbar också extra på ett gruppboende i Sunnersta.

    SvaraRadera