Etiketter

onsdag 20 oktober 2010

Körkortet!!


Nu är det äntligen klart!
Jag har tagit körkort!!!
Klarade bägge proven på första försöket och det känns så bra!
Tack alla NI som stöttat mig dessa 3 veckor!!!
Speciellt tack till min morbror Jörgen med familj för mat, husrum och allt där till!!
Tack även till alla "gubbarna" på ELON
som tillhanda hållit mig med koffein och många skratt, ni är bäst!
Kommer snart över och hälsar på!
Sist men absolut inte minst så tackar jag mitt
"hjärta"
för alla snälla och peppande ord under resans gång.
"Du måste lära dig Rack, ej var stel som en stock....haha"
Tack!
Syns på vägarna,tut-tut!!
Här följer lite bilder från veckorna i sala......






















2 kommentarer:

  1. grattis till körkortet! så roligt att det gick bra! kram malin

    SvaraRadera
  2. Grattis än en gång!!! så roligt!

    SvaraRadera