Etiketter

fredag 15 oktober 2010

Mitt liv uppläst på 3 min.....

Hej alla mina vänner!
Hoppas att allt är bra med er, nu har jag äntligen dator och internet,
så snart ser ni mig här oftare.
Jag tänkte passa på att uppdatera en gång för alla om vad som händer i
mitt liv just nu,f örstår att man inte alltid kan hänga med i svängarna.
Nu har min och Johans skilsmässa gått igenom, så nu är vi alltså skilda.
Inte kul att säga, men man måste följa sitt hjärta.
Ibland räcker inte känslorna riktigt till....
Vi har pratat om detta sedan i början av augusti och jag har nog känt
det lite längre än så också.
Vi har givetvis gråtit, varit arga, apatiska, bittra, Ja haft alla känslor som finns.
Det hör till men vi är sams,bra vänner och har
absolut INGA hemligheter mellan varandra,
varken haft tidigare eller har nu.
En epok i mitt liv har nu nått sitt slut,med såväl bra som mindre bra minnen,
men tro mig, jag ångrar inget!
Men nu tar även ett nytt kapitel vid.
Jag har träffat en man.
Ja vi har känt varandra i några år men nu förändrades ju allt,och man fick sig en tankeställare,
vad är egentligen viktigt här i livet?
Jo livet!
Denne man får mig att leva, skratta, älska och han får mig att var den
bästa Isabelle som jag någonsin kan vara,
och är inte det DET som egentligen ALLT handlar om?
Tack för att du finns!
Jag tänker fånga dagen och leva mitt liv fullt ut !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar