Etiketter

torsdag 2 december 2010

Äntligen nått att skriva om....

Nu har jag haft min första spelning med Succéorkestern Astoria,
och det var verkligen jätteroligt!
Jag är så glad att jag tog tag i det här med sången igen,tack mitt hjärta för att du har
så bra inflytande på mig!
Spelningen var i Eskilstunas stadshus,
det var medaljutlämning för de som arbetat inom Eskilstunas skolor i 25 år.
Vi bjöds på god mat och dryck,
hade en trevlig kväll och alla gjorde en bra insats!
Tack kära Astoria, en bra start på ett framtida sammarbete!


Just nu sitter jag i våran soffa, ja nu har vi äntligen en soffa.
Hjärtat är ute med bandet på julfest,
men snart kommer han hem och kryper upp i min famn,
så härligt så!
Idag är jag tacksam för att ett orosmoln som hängt över mig ett tag nu
äntligen verkar ha löst sig.
Jag är även tacksam att jag har tak över huvudet nu i dessa kalla tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar