Etiketter

lördag 4 december 2010

Bokat och klart...


Nu kan jag slappna av lite, äntligen!
Det lilla orosmolnet som jag talade om tidigare är nu helt löst,
och den 20 Januari åker jag, hjärtat och hans mor och syskon till Thailand 2 veckor.
Det var osäkert om jag skulle lyckas lägga till mig i bokningen och det kändes inte roligt att veta att man skulle behöva vara ifrån varandra så länge...
jag menar vi har ju lite tid isär i vardagen ändå.
Så nu är det betalt,bokat och klart.
Nu är ju inte Thailand något som varken jag eller hjärtat skulle ha tänkt på i första,
andra eller tredje hand om vi hade bokat själva,
men nu är det födelsedagsresa för hans mor så då får det bli så.
Ja det finns ju iallafall sol och bad.
Ikväll åker vi till Eskilstuna på Fatboy gig, skoj.
Dessutom så slipper jag nog köra hem oss inatt, verkar som att gudarna ler mot oss och har fixat hotellrum, skönt.

Trevlig helg!


2 kommentarer:

  1. så synd om dig då som måste åka till thailand.....ja, menar det är ju så varmt, soligt och skönt här liksom! ;)

    SvaraRadera
  2. Precis,det är verkligen JÄTTESYND om mig! Men se det från den ljusa sidan, du behöver inte ta en massa sprutor innan...haha.Kram

    SvaraRadera