Etiketter

onsdag 30 november 2011

Full fart....



Igår var jag och Hjärtat till den kungliga Hufvudstaden och handlade och fixade lite saker,

sen käkade vi en matbit innan den långa färden hem

med t-bana,tåg,buss och en promenad påbörjades.

Idag började vi dagen med besök från "Prinsessan på fjärten",

lilla Mimmi och nu även lilla Hulda.

Alltid kul med trevligt besök.


Sen åkte jag och Hjärtat in till Uppsala för att gå på Förlossningsvisningen på Akkis,

så nu vet vi vart vi ska och så när det väl gäller.

Ok det visste vi innan också, men skönt att få titta inne i förlossningssalen och så.

Jag känner mig trygg och nöjd med besöket och hade väl

nån liten fråga bara som jag fick det svaret jag hoppades på av de härliga barnmorskorna. Sen åkte vi och shoppade lite bebis-saker och sånt som man ska

fylla BB-väskan med, så nu har vi nästan allt.

Lite småfix kvar bara, tex kolik-nappflaska och egna kläder som jag

helst vill ha under förlossningen.

Det var ovanligt att köpa en del saker som tex, nappar,blöjor,amningskupor,tvättlappar,babyolja

ja och allt sånt,men samtidigt ganska coolt.

Nu är det ändå inte långt kvar tills vi är 3 här hemma (4 ibland).

Och jag blir MAMMA....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar