Etiketter

onsdag 2 november 2011

Höstbebis,julbebis,januaribebis...?

Godmorgon på er!

Natten har spenderats med vad jag tror är förvärkar eller nått liknande,

eller ja molvärk i mage och rygg.

Har vridit och vänt på mig var 20:e minut så man kan ju påstå att jag är "lite" trött idag,

och värken är fortfarande kvar.

Får sitta här med min vetekudde och fjärrkontroll idag.

Pratade med kära mor igår och då kom vi helt plötsligt på att det inte är så långt kvar

tills lilla Pyret kan titta ut.

Jag är född i V 36,och nu är jag själv i V 30.....coolt!

Jag har även en bekant/arbetskollega som födde en liten Astrid i V 25 för några veckor sedan,mycket tidigt men hon växer och är så stark.

Pyret, stanna gärna där inne ett tag till,

men när du väl tittar ut är du såååå välkommen!!

Här är jag 2 veckor gammal, alltså V 38 om jag hade stannat kvar i magen.

1 kommentar:

  1. nu får du vila, vi vill inte att det ska komma en bebis på ett tag i alla fall! :)

    SvaraRadera