Etiketter

torsdag 25 juni 2009

Go Bananas.....

Nu har det varit full rulle hela helgen och veckan,

och nu är det redan torsdag, dagarna bara flyger iväg.

Helgen tillbringade vi hos kära Mor.

På söndagen tog vi även en tripp till min brorsdotter och hennes familj där vi fick ett s.k.

Ryck.

Ni vet när inspirationen plötsligt överumplar dig och du bara måste fixa nått!

Brorsdottern har just fyllt 18 år så det var fika och kalas.

I present fick hon bland annat en locktång, som vi bara var tvungna att testa på henne.

Så efter någon timmes frisör skola, så tänkte vi, ähh...ska vi inte sminka också när

ändå andan faller på?

Jo, sotiga ögon och ljusa läppar blev det och hon verkligen strålade!

Ska vi nöja oss där och bara koppla av tillsammans....Näää!

Vad sägs om att styla på ute platsen...?

JA!

Stylisten i mig bara skrek och nu fanns ingen hejd på mig,

jag for runt som en tazmansk djävul med hammare i ena handen,

spik i munnen och tyg i den andra handen.

På mindre än 1 timme, så lyckades vi fixa en snygg ute plats,

med bord och stolar,tavlor,en hylla, böljande tyg i taket och även ett fint "fond tyg" på väggen...

Ja allt som saknades var nu kaffet,

och hade vi ork för det nu?

Nej.

Men trevligt var det och jag hoppas att dom blev nöjda!

Jag hade jätte roligt iallafall!


Nu är det fika på stan som gäller, kanske det där stället "Lingon" på svartbäcksgatan,

ja vi får se....

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar