Etiketter

torsdag 25 juni 2009

Slut på även denna vackra dag...



Dagen började således med målning av fönster,så som många av mina dagar brukar börja....sen blev det städ och lite husmors göra.



Våran kära "hyresvärd" eller som vi kallar han JR hade arbetskamrater över och jag fick då nöjet att tillaga sill lunchen.



Sen kom kära mor på besök och vi drack en kopp kaffe ute på bryggan och bara njöt av sol och värmen!



Sen så åkte jag, kära mor och min Brandman in till staden och lunchade.



Vi var på Cappuccino, och dom hade en helt underbar uteservering!



Vi var inne i en butik som säljer tvålar på lösvikt och oj oj så gott det luktade där inne,



och så mycket man ville ha. Min favorit blev cocos tvålen,och den med mango och jasmin, ja jag kan nog fortsätta i en evighet. Nu har vi suttit på bryggan och sippat på ett glas vin, och grillat. Min kära man, JR och Jr-Junior tog en sväng med båten och avrundade sen kvällen med ett dopp i badtunnan.



Jag och Sue-Ellen nöjde oss med en lugn stund inne.




Nu är dom här:

Dom är inte bara fula, dom är hemska också!

Myggan!

Allergi meducin, here I come!



Natti natt, don´t let the bed bugs bite...

2 kommentarer:

  1. Isso!! Hur är det med dig?! Grattis till giftemålet! =) Stooooor kram!/Tessan

    SvaraRadera
  2. Hejsan bruden!
    Grattis till bröllopet. Guuu va fina ni är.
    Så du syr massor? Kan man få gå på kurs hos dig?
    Kramis på er från Nilla ska hälsa från Peter me

    SvaraRadera