Etiketter

söndag 9 oktober 2011

As-förbannad!!

Alltså ibland måste även bloggen skildra skitet som ibland sker i livet,

så har ni en bra dag:Fortsätt inte läsa!



Jag är så j"#¤#a less på folk som bara kör över ens beslut och låtsas som att

det inte är en stor grej.

När det dessutom sker på ren trots ja då blir jag inte bara besviken

utan riktigt förbannad!!

Man känner liksom att bägaren är på väg att rinna över och man försöker att andas och tänka på annat men sen "plums" så är det kört!

Den instinktiva känslan är för mig att kasta sönder saker,stora tunga saker,

saker som kraschar,går i tusenbitar,

saker som kladdar ner.....ja bara "döda" olika ting!

Givetvis så gör jag ju inte det,men en sak undrar jag:

Var tar den där ilskan vägen om jag INTE får "döda" de där sakerna??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar