Etiketter

torsdag 20 oktober 2011

Fika och nedskrivning.......

Ok jag vet inte om det ens finns ett ord som heter nedskrivning,

men jag har idag köpt en fin bok som jag nu har börjat skrivit i om graviditeten

och sånt runtomkring.

Det kan vara kul för oss och den lilla/lille att ha framöver,

och man glömmer säkert vissa saker allt efter åren går.

Jag ska även sätta in lite foton i den framöver.



Mitt på dagen blev det även en fika hos min kära Morbror och Moster i Sörbohill.

Det är så skönt att bo nära sin familj och sina vänner.

Fast tyvärr så bor ju inte alla vänner här,men jag tänker på er ändå alla ni där ute.

Och min kära Far bor ju ganska långt bort,men tur det finns telefoner!!



Imorgon ska jag fixa lite till ett hemligt projekt som jag kanske kan

berätta om inom en snar framtid,

men vi får se hur det blir...............=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar