Etiketter

söndag 23 oktober 2011

Helgen som gått......

I fredags var jag inne i Uppsala (Akkis) med lite sjuka familjemedlemmar,


men det var inget "allvarligt" så jag fick skjussa hem dem på kvällen.

Under tiden hann jag med lite bebis-klädsshopping och även en snabbmiddag

på Tsatziki med Ulle-Bulle och Fiiiiiiiia!

Ok, det var kort,men ack så trevligt!


Lördagen spenderades i hemmets lugna vrå.

Jag var så fruktansvärt trött igår,så det blev mest lite småplock hemma

innan jag hämtade Hjärtat som varit ute och spelat.

Dessutom hade Hjärtat köpt med sig något hem, han är snäll han!

Idag är det söndag och tröttheten är här idag med,

kanske är bebisen som växer och tar all min energi just nu...

Tur jag inte har så många måsten idag,

men katterna måste ju ut några gånger så det måste jag iallafall göra.

Trevlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar