Etiketter

måndag 3 augusti 2009

Maskerad


I Fredags så fyllde min kära mor 60 år och det firade vi med maskerad!!!

Jag och min kära man var "Stockholms brats"

och vi hade det jätte skoj.

Tjoade och tjimmade och jag sjöng även sing star för första gången, jätte kul jue!!

Idag har äntligen solen tittat fram, och det var ju på tiden.

Torsdagen och fredagen förra veckan spenderade vi i ett regnigt uddevalla,

non stop regn i 2 dagar....blött blött blött!
I Söndags fyllde jag år, men det blev inget stort firande, några presenter och lite fika bara, men nästa år då blir det kalas med pompa och ståt och diamanter i stora lass,

eller??

Nu i veckan ska jag sy lite och även unna mig en dag i stan,

skönt att bara strosa runt och shoppa lite.

2 kommentarer:

  1. Ja kul hade vi! kolla på min blogg på flerakort....Haha. kram syter yster.

    SvaraRadera
  2. http://www.faramira.bloggagratis.se

    SvaraRadera