Etiketter

onsdag 19 augusti 2009

Onsdag morgon....

Har suttit i flera dagar och fixat lite med photoshop,


nu när jag äntligen är klar och skickar ut bilden till mina polers, ja vad händer då...?


Jag får ett mail, det är suddigt......


Men vaddå???


Det var ju inte det när jag klickade på "skicka"...hur är det möjligt?


Försvinner det information när jag rör markören eller?


AHHH så irriterande!!


Ja ja man ska ju se livet från den ljusa sidan, men hur enkelt är det?


Idag ska jag och kära mor till frissan, äntligen!


Tänkte fixa lite lockar innan Espana.


Sydde förresten en bad-trosa till min bikini i måndags,


lite svårt tyg,men man lär så länge man lever.


Sitter och längtar efter en Café-cooler, om ändå 7eleven fanns i stan....snyft!!

(inte rätt kaffe på bilden, men man kan ju alltid drömma)

4 kommentarer:

  1. ja ska till kopparberg i helgen och vet du vad svärfar och tarja är tokiga i??
    Jo, om inte cafe cooler och dom har en hel frys full med sådan lyxvarer, så jag får nog i mig en och annan i helgen! ;)

    SvaraRadera
  2. Hoppas håret blev bra! Vi kommer på festen! Kram puss

    SvaraRadera
  3. Jag är så anonym så jag inte fick med namnet =)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Jag vill också ha kaffe cooooler.....!!!Snyft!!
    Håret blev bra för båda mig och mamma...wohoo!

    SvaraRadera