Etiketter

torsdag 20 augusti 2009

Playsuit....

Idag är det soool, äntligen!
Igår var jag och kära mor och klippte oss, vi blev jätte nöjda!
Tack MADDE!
Storebror och brorson kom också förbi en sväng, och berättade bla om en lakritsläsk som har kommit....den måste jag bara testa.
Den låter riktigt läskig...man vill ju tugga lakrits!
Idag har jag sytt klart min andra playsuit, snart dags för användning av den i Espana!
Den är brun med vita knappar som jag hittade i den lokala tyg affären i stan.
Igår tog vattnet slut här på landet så min käre man fick tillbringa några timmar i den kalla brunnen...tur att han är brandman och van med sånna situationer,
jag hade frysit ihjäl, fått panik, kräkts och allt sånt...haha!
Ikväll blir det grillning och ett glas vin...
.....eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar