Etiketter

fredag 30 juli 2010

Dream...

Fredag idag och jag är LEDIG, förstår ni hur skönt det är??!
Sitter här med kaffekoppen och min lilla älskling Signe och bara myser av att inte behöva åka hemifrån idag. Imorgon ska vi ha kalas för kära mor som fyller då och för mig som fyller på måndag. Det blir en lugn tillställning med än så länge 3 personer och Signe.
På kvällen så ska vi till Stockholm, närmare bestämt Norrmalm.
Min kära man ska spela där på en pub. Det ska bli väldigt kul att komma ut lite och träffa kul folk, och kanske man hinner med nån paraplydrink eller två också, det är ju ändå kalas!
Natten spenderas sen hos vänlige Herr Östlund i Hökarängen,
undras om det bjuds på tjälknöl denna gång också??
.
Förresten: Bifogar en bild på mitt drömkök, a girl can dream cant she??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar