Etiketter

söndag 18 juli 2010

Söndag....

Nu har lilla Signe haft utegångsförbud över helgen, och hon har myst och sovit som aldrig förr, men nu vill hon ut, och jamar.
Så hon har fått varit ute nån timme imorse, nu ligger hon och sover så vi får se när hon vill ut nästa gång.
Jobbigt att både jag och min kära man jobbar hela veckan,
hade varit skönt att hålla lite koll på var hon är,
men hon får nog hålla sig inne nån av dagarna.
Just nu är min kära man och min kära mor ute på äventyr i dalarna.
Vi ska hämta det sista av det vi har i svärföräldrarnas sommarstuga,
men jag vill inte åka med.
Så trist att åka bil, men kära mor gillar utflykten, Perfekt!
Igår var vi till Gysinge en sväng och skulle kolla efter loppis fynd,
men vi hittade inte till rätt loppis tror vi, det blev trots allt en fika på Nyfiket vid forsarna, hallonpaj med vaniljvisp, mums!!
Sen stannade vi hos "Prinsessan på fjärten" och drack lite gott kaffe!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar