Etiketter

torsdag 16 september 2010

Huggit ved....

Goddag!
Ja då var två natt-pass avklarade,dags att vända tillbaka dygnet.
Nu är jag hemma,och idag var det fuktigt här hemma i stugan så det får bli att elda hela dagen. Jag funderar även på att kanske sy något, men vad?
Har ingen inspiration till det just nu....några idéer?
Jag skulle verkligen behöva köpa lite nya tyger, ja gamla fungerar alldeles utmärkt också.
Jag tycker det är ganska svårt att hitta bra tyger på vanliga tygaffärer idag,
alla är så tunna och så svåra att få snygga fall på.
Nej 100% bomull och otvättat ska det vara!
Idag är jag tacksam över att mina nära och kära är just mina nära och kära.
Jag hoppas att jag visar er att jag uppskattar er och att ni vet
att jag finns till hands
för er om ni någon gång skulle behöva mig.


Jag är även tacksam för att jag har en sån snäll Hyresvärd som hämtar mig vid
bussen när vädret inte vill vara mig till lags,
tack Hasse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar