Etiketter

tisdag 7 september 2010

Tisdag....

Hej hej alla glada!
Idag är jag på strålande humör!
Igår var jag och kära mor på utflykt i Uppsala på fm och i Sala på em.
Vi lyckades "tajma" in så att
ALLA loppisar utom en var stängd,
lyckades få världens sämsta service på ett fik och lyckades dessutom
få X antal skratt-attacker under dagen,
en jättekul dag helt enkelt!
Sen så var det då dags för den första körlektionen....
lite läskigt i början men det var ändå roligt och det gick faktist bra.
Bilen var lite svår bara, det var en Diesel så den drev jättebra i kurvorna,
svårt att planera vilken växel man ska ha då, men det lär man sig!
Sen blev det hemresa med buss,
jag var ensam hela vägen,
bor man på landet eller bor man på landet??

Med inspiration från min kära "Prinsessan på fjärten" så ska jag
börja med en tacksamhets lista här.
Jag kommer skriva minst 2 saker som jag är tacksam för i mitt liv
just nu!
Hoppas även att fler uppskattar sitt liv lika mycket som jag gör just nu!
.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar