Etiketter

fredag 24 september 2010

Sängfösare....

Godkväll!
Här sitter jag i lugnet ute i skogen och tar mig en sängfösare, eller njae...
Egentligen ska man väl ha en congac eller whisky,
men baren här hemma ekar i tomhet så det fick bli ett glas Riesling istället, 2008.
Imorgon är första dagen på länge som jag är helt ledig, det känns jättebra.
Ska tvätta och plocka lite här i stugan, dags att rensa ut lite "gammalt"
och få in lite "ny" energi .
Jag ser fram emot nästa vecka, jag tror det blir mycket spännande dagar, på alla sätt och vis.
Och reportaget på fredag ser jag MYCKET fram emot,
så titta i UNT city på fredag!!
Idag är jag oerhört tacksam för att det mitt hjärta känner
är det som verkligen ÄR
och för att det som mitt huvud ibland fantiserar ihop är
just fantasier.
Tack du underbara DU som får mitt liv att glittra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar