Etiketter

måndag 19 oktober 2009

Goodmorning blues, how do you do?

Måndag förmiddag.....
I lördags var vi hos kära mor och myste med katterna.
Vi åt nyponsoppa med glass och vispgrädde, eller som min kära man säger
Vipsgrädde....mums, jätte gott !!
I eftermiddag så ska vi in till IKEA, uhhh vad jobbigt.
Jag gillar inte att gå i ett "lämmeltåg" och titta på grejer som jag ändå inte vill köpa....
men men, ibland måste man väl.
Idag känns livet tungt, min kära man har krånglat med de ständigt krånglande A-kasse folket.
Att man ständigt ska göra allt 3 ggr.
Skicka in alla papper 3 ggr innan dom ser att de har fått det, ringa och klaga 3 ggr innan det löser sig och sen börja om med nästa papper som dom har missat!
Alla goda ting är ju som man säger 3,
men jag börjar tveka, iallafall när det gäller myndigheter och annat löst folk!
Hoppas tisdagen har bättre förutsättningar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar