Etiketter

söndag 11 oktober 2009

Söndags mys....

Igår var jag och kära mor i Uppsala och bara hade det trevligt!
Vi strosade runt och bara njöt av det fina höst vädret.
Sen blev det en lunch på Ofvandahls, jätte mysigt ställe med Art Deco inredning.
I dag är det slappar söndag, eller iallafall för min del.
Min kära man är uppe i lägenheten och bygger, hoppas den är klar snart!
Jag har precis tagit mig en kopp kaffe och unnat mig en ruta mörk choklad
med apelsin smak, mums!
Tänkte att alla som har coola inne bloggar alltid brukar lägga upp dagens outfit,
så varför skulle inte jag.....?
Dagens outfit är alltså följande:

ps: känn er fria att kopiera bådeFet stil och bild för inspiration:ds
Varma höst kramar på er!









1 kommentar:

  1. Hihi, jag måste också lägga ut mina stövlar i bloggen =) Kram syster!

    SvaraRadera