Etiketter

tisdag 6 oktober 2009

Pömsig....

Puh vad trött jag är...
Jag har sovit så dåligt de sista dagarna, måste vara fullmånen!


I lördags hade vi vårat Bröllopsparty, och vi hade det JÄTTE kul!


Tack alla som kom!


Vilken blandning av kul människor man kan få på en och samma plats.


Det blev prat om gamla minnen från förr och vi


skapade även nya minnen.


Som när min kära man skulle hålla tal och presenterade min kära mor som sin svärson...hm, någonting blev lite fel där va?


Eller när SysterYsters MAN presenterade sig som min systers Fru för vår kära "målare-vän".


Jag fick dessutom träffa min Tärnas pojkvän för första gången,


han var jättetrevlig, hoppas vi inte skrämde bort honom, haha!


Vi syns nästa år för Bomulls firande!


Om inte tidigare förstås!


Kram!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar