Etiketter

torsdag 15 oktober 2009

Sådan mor sådan dotter !

Idag är det torsdag, solen skiner och det är kallt ute.
Det har blivit is i badtunnan, kanske kan bli en skridsko bana för ekorrarna här i skogen?
Hm....
Igår så var jag i studentstaden Uppsala och lunchade med min kära man.
Sen blev det lite välbehövd shopping.
Jag köpte två perfekta tyger för ett jätte bra pris, 29kr/metern, hurra!
Det ena ska bli ett par hängselbyxor och de andra ett par tjockare vinter byxor,
för nu är det ju dags för frys-halvåret igen.
När jag och kära mor var ute i lördags så hittade vi en jätte fin Hatt som jag ville ha,
men vi tyckte båda att den var lite dyr så det blev inget köp.
Men nu har jag gått och tänkt på den hela veckan,
så igår fick det vara nog, jag gick och köpte den!
Sen ringde jag kära mor och skulle berätta, varav hon skrattade och sa
att hon hade varit på väg att åka in till stan och köpa den till mig,
hon hade också tänkt på den hela veckan, haha!
Sådan mor sådan dotter !
På eftermiddagen åkte jag och min kära man till Stockholm, vi skulle hämta lite saker
till lägenheten, bla ett kylskåp.
Passade givetvis på att köpa mig en kaffe cooler, och jag håller med deras slogan, oh thanks heaven !! Nu ska jag börja sy mina byxor.
Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar