Etiketter

måndag 26 oktober 2009

Hej hej...

Måndag igen, dock inte lika tråkig som den brukar.
I helgen så spelade min kära man och hans band på en konstskola,
vi åt jätte god mat och hade en trevlig kväll.
Insåg dock att "teckning" inte är min starka sida, ok, inte ens min svaga,
helt enkelt inte min nånting.
Skulle rita en snygg tjej, men det blev bara AnnA AnkA,
tänker alltså inte satsa på denna konstform.
Nä, jag håller mig till musik, känns säkrare faktist!
Sen var vi hos Herr Östlund och hade en jätte trevlig kväll!
Hatt-Parad, Dragspels medley a la Mr Svensson, Styrketräning, Dans, även en typ av Break-dance förekom också,
nu kanske ni alla undrar...Varför??
- Jo, mitt enda svar får bli, Varför inte? Hihi!
Och vilken frukost sen, Östlunds äggröra går inte av för hackor!
Och marmeladen, kanel kan göra underverk.
Nu ska jag dricka en kopp smultron och Pernod the.
Ha en trevlig kväll nu.
Hej Hej.
Jag och Elenor.
En annan tjej som var betydligt bättre än mig på konst var faktist en annan Isabelle,
hennes konstverk syns här nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar