Etiketter

onsdag 18 november 2009

Blåklockor....

Nu är det vår......äntligen.
Vad snabbt vintern gick, jag hann nästan inte med...tänk vad tiden flyger förbi....eller??


Fick nästan denna känslan idag då jag hittade en nyutslagen blåklocka på våran skogsstig utanför huset....


Tror kanske att jag äKursivr den ende som önskar att växthuseffekten ska gå snabbare...


fast givetvis bara dom bra sakerna, men det fungerar ju tyvärr inte så.


Nu är det the och "Halv 8 hos mig" som gäller.


"Sjung om studentens lyckliga dar...."

2 kommentarer:

  1. Hej Isabell :) Jag var inne på Sandras blogg å så hade hon länkat till dig ju :) Va HIMLANS kul å se dig :) Va otroligt vacker du är! Tänk va tiden går fort, åkte direkt tillbaka till när vi var sex år ja :) Hoppas du har de gott, du verkar ha de :) Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Sjukt att hitta en sån nu...men istiden är förbi sen längesen, så jag fattar egentligen inte varför alla pratar om växthuseffekten, att det blivit värre? Det har ju varit så sen dess...eller? Finns iaf inga mammutar kvar vad jag har sett ;) Kanske 1 el 2 papputtar...Kram syster yster

    SvaraRadera