Etiketter

torsdag 12 november 2009

Kliv in i mitt sovrum....

Idag känner jag mig som en djuping....
Så är du ute efter ytligt småsnack, läs en kvällstidning.
Jag satt idag och tittade på tv där en väldigt smart människa sa:
"-Jag älskar alla människor,men inte deras åsikter...."
och visst stämmer det, iallafall i grunden.
Okey, jag älskar inte alla, men jag har nog lättare att älska än att hata,
och känner nog att det är en bra egenskap.
Jag gillar att lära känna människor på djupet. Vissa man känner blir dock bara bekanta,
men vissa är det något speciellt med...
det där lilla extra som väcker nyfikenhet.
Min känsla är dessutom att just du som läser detta nu förmodligen är en av dom.
Jag är ju ingen proffs-bloggare med tusentals besökareFet varje dag eller varje vecka
för den delen, men just ni är dom som betyder något.
Så har eran dag varit dålig, tänk då på att jag skickar er en tanke.
.
Idag har vi fixat lite mer i lägenheten.
Jag har fått ett förråd, så nu är äntligen sovrummet ett sovrum igen.
Jag vill inte ha en massa saker som stör och bara tar plats,
ett sovrum är ett sovrum.
Så kliv in vettja...
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar