Etiketter

fredag 6 november 2009

Hej...

Fredag...
Nu är arbetsveckan slut (för er som jobbar alltså) och det är dags att unna sig något,
liksom välkomna helgen.


Det kan vara allt ifrån att gå ut och dansa och lyssna på bra musik ,bara mysa ner sig i soffan med ett glas vin i ena handen och en god chokladbit i andra,
eller bara umgås med människor man mår bra av.
Jag gillar att blanda alla dessa tre.
Så ikväll ska jag, min kära man och kära mor ut på lokal
och lyssna på musik, umgås med kul människor och sen
mysa ner oss i soffan när vi kommer hem.


Nu i eftermiddag blir det våfflor och lite kvalitets tid med SysterYster och hennes familj.


Och just ja, det är ju Fars-dag nu på söndag också, det får man ej glömma.
Jag ska ringa min kära Far och skicka en massa kramar till honom,
eftersom han bor en bit här ifrån!

Vad ska ni göra?
.
Min kära far, bilden är dock några år..

Trevlig fredag!

Förresten,så fick jag ett bra motto skickat till mig idag, tänk på det ikväll:


"Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en attraktiv och välbevarad kropp.

Det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i den ena handen

en flaska vin i den andra,

fullständigt slutkörd, totalt utsliten, skrikande...

-Vilken häftig resa!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar