Etiketter

måndag 2 november 2009

God morgon.

God morgon på dig.
Fet
Sovit gott ?
Det här är tredje natten som vi sover i lägenheten,
och idag är första morgonen som jag är här själv.
Lite läskigt med alla nya ljud.
Det är kolsvart ute nu, det enda som lyser är fullmånen.
Det blåser, det viner och dunsar till i tak-plåten då och då.
Dessutom så är jag lite mörkrädd ibland....men kanske inte som många andra.
Jag är inte rädd för inbrottstjuvar eller sånt, utan saker som jag ej kan sätta ord på....
jag kanske såg lite för mycket på Arkiv X som liten...


....
.
Men mitt i det läskiga så är det samtidigt lite mysigt.
Känslan av att ligga inne i den varma och trygga sängen och bara se ut på träden
som svajar ute i den mörka kylan, ja den är nog lite mysig ändå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar