Etiketter

måndag 16 november 2009

Cross-helg.....

I helgen så har vi varit hos min kära morbror med familj.
Vi åt god mat, och drack lite vin och bara hade det trevligt.
Min kära man och morbror tittade även på film,
Die Hard 4.0 eller vad det var...
Jag och min "Moster" var väl kanske inte så våldsamt engagerade
trots att vi satt där....
tydligen så pratade vi för mycket....men vaddå.....filmen var ju så frrrruktansvärt tråkig...
och vinet var ju så vääääldigt gott !
.
På söndagen så ville små kusinerna (små och små, 10 och 13år) ut och åka cross,
och efter ett tag så var givetvis min käre man med på ett hörn.
Att lycka kan rymmas i cubik, ja det är minst sagt sant!
Tack Sörbohill-gänget för en kul helg!
.
.

1 kommentar:

  1. Verkar som helgen var trevlig. Tittade också på Die hard 4 men själv gillar jag den! Hi, hi... Ha en bra kväll

    SvaraRadera